preloader

امروز چهارشنبه بیست و یک آذر ماه 1397 / ساعت 13:37:03

منشور حقوق مشتریان

مشتری وبسایت حق دارد بداند..

1.        که چه نوع کالا یا خدماتی و با چه ویژگی ها و شرایطی دریافت می نماید و دقیقا برای چه چیزی هزینه پرداخت می کند.

2.        که می تواند سئوال کند تا جواب شفاف و قانع کننده دریافت نماید .

3.        که چه خدماتی و با چه مشخصه هایی در دسترس است تا به سلیقه خود بهترین محصول را انتخاب کند.

4.        کالا یا خدمات سفارش داده شده خود را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت دریافت نماید.

5.        در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند به خدمات پیش ، درحین و پس از فروش   تبلیغ در وبسایت دسترسی  پیدا نماید.

6.        چه ضمانتها و شرایطی در پشتیبانی محصول و خدمات سازمان قراردارد .

7.        وجوه تمایز یا برتری محصولات یا خدمات ما چیست.

8.        انتقاد پیشنهاد یاایده هایش قطعا و به دقت بررسی و ترتیب اثر داده خواهد شد.

9.        می تواند دانسته هاي خود را بطور منطقی از وبسایت  طلب نموده و دریافت نماید.

10.     ما می دانیم که برای مشتری کیفیت مهمترین عامل مراجعه به شرکت یا نمایندگان می باشد. مشتری یقیناً نمی تواند از کیفیت و یا کمبود آن به سادگی بگذرد.

11.   اعتقاد ما این است که مشتري بهترین داور ما بین تعهدات و اعمال ما می باشد.

12.   حق دارد هرگونه مشاوره ای درباره محصولات/خدمات از شرکت بگیرد.

13.   ما می دانیم اولین خواسته مشتری احترام است. از این رو فضایی به وجود می آوریم که درآن مشتری احساس بیگانگی نخواهد کرد.

 

 به این ایمان داریم که حیات اقتصادی ما به رضایت مشتریان ما وابسته است و بدون حضور مشتری ما نخواهیم بود.